2012/4/11 George Christofis <geoch...@gmail.com>:
> Επιβεβαίωσα κάποια μηνύματα, έχω κάνει κάποιες διορθώσεις σε ορισμένα
> μηνύματα άλλα σε mountall και help ας μπει κάποιος να τα επιβεβαιώσει ή όχι.

Επιβεβαίωσα τα μηνύματα και απομένουν μερικά μηνύματα από το ubuntu-help.
Το ζήτημα είναι στον όρο lens/lenses, που πρέπει να δούμε αν θα το
αφήσουμε αμετάφραστο, ή αν θα το μεταφράσουμε σε π.χ. φακός/φακοί.
Γενικά είναι μήνυμα που δεν απαντάνται τόσο συχνά, οπότε και οι δύο
επιλογές είναι περίπου ισοδύναμες.

Σίμος