VAART-bericht van: "Jan van de Wijgaart" <[email protected]>

Hoi Roel

Afkraken of niet je mag het zien zoals je wild . Ik ben het beu om voor die
belachelijke tarieven te moeten varen ja Moeten want als je een paar cent
meer vraagd lig je tegen de kant en dat heb ik genoeg gedaan dit jaar .

Ik vraag me af waarom moet je tegen lage vrachten varen.
En waar jij regelmatig vaar kom geen grote nieuwe schepen dus zou prijs goed moeten zijn maar helaas ook ingestort.(of ze hebben oude schepen en hebben gegokt met nieuwe schepen)
Ik lig ook al weer ff leeg omdat ze belachlijke prijzen aanbieden.


Dus moeten we eens wakker worden in de binnenvaart ik trap en blaf
net zolang dat dit gaat gebeuren . Het moet stoppen en zo snel
mogelijk we moeten voor een gezond tarief gaan varen.

Verbeterd de wereld begin bij je eigen.

Mvg uit Lochem
Roel Koopmans ms Santiago

Ps . Ik loop nu met mijn zwemvest over mijn schip .Bedankt voor de tip.

Mvg uit Kirchmöser (Brandenburg)
Jan van de Wijgaart ms Santana


* Hoe denk je over het Crisisberaad? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan