VAART-bericht van: henriette <[email protected]>

De tijd zal het leren, maar nu lees ik dit weer. Het lijkt mij in
eerste instantie geen negatief nieuws.
http://telegraaf.mobi/telegraaf/telegraaf/content//proj/telegraaf/open/wap/articles/dft/1004608878_1.xml

Ik mag hopelijk aannemen dat ze op het economisch bureau van ING niet
achterlijk zijn.


Henriette

-- 
http://www.vidajo.nl


* Hoe denk je over het Crisisberaad? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan