VAART-bericht van: "Jan van de Wijgaart" <[email protected]>



Verbeterd de wereld begin bij je eigen.

Leuk gesproken maar als je als eenling dit doet kan je de boel gewoon
verkopen .

Kijk nu zijn we eruit, dus als je het niet alleen ken mag je onder kostprijs varen. Ik probeer ook een eerlijke prijs te krijgen maar als ik dan kijk hoeveel dagen ik soms stil komt te liggen dan is het gemiddelde nog kl*ten.
En als je lang stil lig dan kan je ook afhuizen.
Ik lig hier mooi bij de seegartenbrucken en zie hoeveel schepen voorbij komen en weer terug geladen of leeg naar laadplaats en ik ga er echt niet vanuit dat die schepen allemaal zo mooie prijs hebben want zouden ze voor hun dan wel goede prijs betalen ?? als ik ze niet kan krijgen. Het zijn over algemeen kleine schepen en wat oudere schepen dus ik snap er geen zak van.

mvg Jan van de Wijgaart ms Santana in Kirchmöser


* Hoe denk je over het Crisisberaad? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan