VAART-bericht van: chefren <[email protected]>
On 08/13/09 16:10, Roel Koopmans wrote:
VAART-bericht van: "Roel Koopmans" <[email protected]>
VAART-bericht van: "Jan van de Wijgaart" <[email protected]>
Verbeterd de wereld begin bij je eigen.
Leuk gesproken maar als je als eenling dit doet kan je de boel gewoon
verkopen .
Als die domme angst maakt dat jij onder kostprijs vaart ben je verder
niet te redden en je collega's tot zeer grote last.
Mensen die onder kostprijs varen willen blijkbaar niet beter...
+++chefren
* Hoe denk je over het Crisisberaad? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L