VAART-bericht van: daniel carron <[email protected]>

binnenkort kunnen we de klasse buiten gooien en beslist esso of bp en noem
maar op hoe de schepen gebouwen moeten worden

Op 2 juli 2010 13:17 schreef john <[email protected]> het volgende:

> VAART-bericht van: john <[email protected]>
>
> onlangs ontving ik (john)van m'n veiligheids adviseur het bericht dat ikde
> dikte meting en nog enkele gegevens moest afgeven tbv de esso begrijp me
> niet verkeerd ik ben echt wel voor veilig werken aan boord maar de esso wil
> ook de facturen zien wat er aan boord is gerepareerd met de laatste klasse .
> Dit vindt ik persoonlijk erg ver gaan maar m'n veiligheids adviseur vindt
> dit alles wel ok en is niet bereidt mij hierin bij te staan want dit wordt
> door de esso ook van de zeevaart geeist . De laatste keer dat ik het heb
> gecheckt was m;n scheepje nog niet gekeurd om op zee te varen.
> het is toch wel een beetje raar om je adminisstratie bij een" vuller "op
> tafel te leggen 'Wat is het volgende dat esso van "=F6ns" eist ?


* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan