VAART-bericht van: daniel carron <[email protected]>
binnenkort kunnen we de klasse buiten gooien en beslist esso of bp en noem maar op hoe de schepen gebouwen moeten worden Op 2 juli 2010 13:17 schreef john <[email protected]> het volgende: > VAART-bericht van: john <[email protected]> > > onlangs ontving ik (john)van m'n veiligheids adviseur het bericht dat ikde > dikte meting en nog enkele gegevens moest afgeven tbv de esso begrijp me > niet verkeerd ik ben echt wel voor veilig werken aan boord maar de esso wil > ook de facturen zien wat er aan boord is gerepareerd met de laatste klasse . > Dit vindt ik persoonlijk erg ver gaan maar m'n veiligheids adviseur vindt > dit alles wel ok en is niet bereidt mij hierin bij te staan want dit wordt > door de esso ook van de zeevaart geeist . De laatste keer dat ik het heb > gecheckt was m;n scheepje nog niet gekeurd om op zee te varen. > het is toch wel een beetje raar om je adminisstratie bij een" vuller "op > tafel te leggen 'Wat is het volgende dat esso van "=F6ns" eist ? * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
