VAART-bericht van: "J.Evens" <[email protected]> On Fri, 2 Jul 2010 13:17:34 +0200, john wrote:
~~'Wat is het volgende dat esso van "ns" eist ? partnerschapsovereenkomst? Trouwboekje? Geloofsbrieven? Bloedgroep? Inzage in het EPD (electronisch patientendossier)?? Ik zou zeggen: ruilen voor dat van een van de Esso-superieuren. Kijken, hoe ze dan reageren. Zo heeft elk marktsegment in de binnenvaart wel een idiotisme in zich, waarbij je je af kunt vragen: Waarom in 's hemelsnaam wil je daar in zitten? groetjes, Jos (spitsenschipper) * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
