VAART-bericht van: "J.Evens" <[email protected]> On Fri, 2 Jul 2010 21:21:48 +0200, Johnny van Maren wrote:
~~maar ja in de spitsenvaart zal er ongetwijfeld ook genoeg te jammeren zijn, ~~indien niet , dan moet je het toch doen, anders gaat iedereen een spits kopen ;-) Daarom schreef ik het er ook bij. Hoe meer voorzieningen er bij jullie ook aan boord moeten zijn en aan hoe meer eisen je ook moet voldoen, als je er eentje kunt omzeilen, daar kun je dan toch wel een jaar van autorijden of zo. In onze sector ligt dat even anders. Zo begrijp ik het toch dikwijls, als ik over de situatie in de tankvaart lees. Groetjes uit Verdun, waar zware onweersbuien aan het loskomen zijn. Jos. * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
