> Ovako, jednom za svagda:
>
> Pr0n = porn, hteo sam da napravim stos u skladu s ovom listom, ali ko
> je razumeo shvatio je, ko nije - nije. Nebitno.
>
>   =stos na moj racun? Lepo, pa ubuduce pravi stosove na svoj racun da se svi
> smejemo, a mene zaobidji. Vazi?

To je shtos ZA CELU LISTU, jerbo cela lista konta to na neki bezazlen
nachin. Shto mrzim kada ljudi ozbiljno s'vataju zajebanciju...

> [...]
> ni nekom drugom, kao sto pricas.Nisu to slike iz albuma "Shebalj &
> Milosav 2 golubice" pa da ti je sad kao bezveze, nego samo jedna
> jebena fotka sa jednog jebenog YUMML rodjendana, svedocanstvo
> trenutka, autenticno koliko i sam YUMML rodjendan (al' serem).
>
>   =Naravno da mi je stalo. Jel nema ni jedne druge slike koja ce da ovekoveci
> YUMML rodjendan osim te? Ako nema onda ni ne mora da bude nijedne slike na
> sajtu u vezi sa tim rodjendanom, a sto se tice mojih slika, niko nema pravo
> da ih objavljuje na internetu bez moje saglasnosti.

Ako se ne varam na toj strani ima josh slika koje ce da ovekoveche taj
neverovatno bitan i nadasve presudan dogadjaj u nashim bednim malim
zhivotima... Mozhda nisi primetila li tamo su slike svih prisutnih jer
upravo tome i sluzhe, da pokazhu ko je sve bio tamo. Sad, shto ste ti i
Shebalj tamo "romantichni" to je vash problem, kao i chinjenica da ste
bili tamo.
Ne kazhem da ste bili nepozheljni, al' kad vidim kol'ko ste sada
istripovani, iskreno, imam second thoughts...
Nije nama bash fetish da buljimo u tebe i Shjeblja, a iskreno ja nikada
nisam ni bio na toj strani i ne bih ni znao da su te fotke objavljene da
ti sada nisi pochela da trubish o tome.

 > Moze na slici da bude ko god hoce, ako ja necu da moje slike ima na
sajtu, nema niko pravo da je objavi.

> [...]
> malo je verovatno da ce da iskulira kao da se radi o nekom trecem, ne?
>
>   =Ko kaze da sam ja poslala Dachazu poruku na YUMML, poslala sam mu privatnu
> poruku a on mi je ovde odgovorio. I neka je, sta me briga, a Milos, posto mi
> nije govorio ono sto je trebao i kad je trebao, sad moze samo da cuti, jer ga
> sad nista nisam pitala. A i nije se setio da kaze "e Vesna, objavili su nasu
> sliku na sajtu" ali je zato itekako nasao da se buni kada sam je sama videla
> i trazila Dacazu da je skloni. Samo ja imam pravo da odlucujem o mojim

Mogla si samo da mu trazhish novu priv. adresu i zavrshish pos'o, kao
shto bi mogla i sada da priznash da si skroz ponosna na chinjenicu da
Shebalj zbog tebe pishe flamemailove...

Scream bloody gore!

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |