From: "AtJ" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Friday, February 03, 2006 15:22
Subject: Re: [YUmetal] RAF :)

svi smejemo, a mene zaobidji. Vazi?

> To je shtos ZA CELU LISTU, jerbo cela lista konta to na neki bezazlen
> nachin. Shto mrzim kada ljudi ozbiljno s'vataju zajebanciju...

ovekoveci YUMML rodjendan osim te? Ako nema onda ni ne mora da bude nijedne
slike na sajtu u vezi sa tim rodjendanom, a sto se tice mojih slika, niko
nema pravo da ih objavljuje na internetu bez moje saglasnosti.

> [...]
> upravo tome i sluzhe, da pokazhu ko je sve bio tamo. Sad, shto ste ti i
> Shebalj tamo "romantichni" to je vash problem, kao i chinjenica da ste
> bili tamo.
> Ne kazhem da ste bili nepozheljni, al' kad vidim kol'ko ste sada
> istripovani, iskreno, imam second thoughts...
> Nije nama bash fetish da buljimo u tebe i Shjeblja, a iskreno ja nikada
> nisam ni bio na toj strani i ne bih ni znao da su te fotke objavljene da
> ti sada nisi pochela da trubish o tome.
>
>  > Moze na slici da bude ko god hoce, ako ja necu da moje slike ima na

privatnu poruku a on mi je ovde odgovorio. I neka je, sta me briga, a Milos,
posto mi nije govorio ono sto je trebao i kad je trebao, sad moze samo da
cuti, jer ga sad nista nisam pitala. A i nije se setio da kaze "e Vesna,
objavili su nasu sliku na sajtu" ali je zato itekako nasao da se buni kada
sam je sama videla i trazila Dacazu da je skloni. Samo ja imam pravo da
odlucujem o mojim slikama.

> Mogla si samo da mu trazhish novu priv. adresu i zavrshish pos'o, kao
> shto bi mogla i sada da priznash da si skroz ponosna na chinjenicu da
> Shebalj zbog tebe pishe flamemailove...

je bilo ko "klejmovao". Zar ne? =o) Ali nebitno, dobicu ja valjda od nekog
drugog toblerone, kad su vec ti od tebe zalutali... =o)))