Jel treba dvadeseti put da napisem da sam Dachazu poslala privatno mail i da mi nije odgovorio, pada sam ga zato ovde pitala da li moj mail zasluzuje odgovor,pa da mi je on ovde odgovorio?

I meni nije posebno jasno sta ti imas tu da siris raspravu kada si sam rekao da mrzis ljude koji ozbiljno shvataju zajebanciju.Samo sam smatrala da ne zasluzujem zajebanciju na moj racun na takav nacin.
Vesna

To je shtos ZA CELU LISTU, jerbo cela lista konta to na neki bezazlen
nachin. Shto mrzim kada ljudi ozbiljno s'vataju zajebanciju...

Ako se ne varam na toj strani ima josh slika koje ce da ovekoveche taj
neverovatno bitan i nadasve presudan dogadjaj u nashim bednim malim
zhivotima... Mozhda nisi primetila li tamo su slike svih prisutnih jer
upravo tome i sluzhe, da pokazhu ko je sve bio tamo. Sad, shto ste ti i
Shebalj tamo "romantichni" to je vash problem, kao i chinjenica da ste
bili tamo.
Ne kazhem da ste bili nepozheljni, al' kad vidim kol'ko ste sada
istripovani, iskreno, imam second thoughts...
Nije nama bash fetish da buljimo u tebe i Shjeblja, a iskreno ja nikada
nisam ni bio na toj strani i ne bih ni znao da su te fotke objavljene da
ti sada nisi pochela da trubish o tome.

Mogla si samo da mu trazhish novu priv. adresu i zavrshish pos'o, kao
shto bi mogla i sada da priznash da si skroz ponosna na chinjenicu da
Shebalj zbog tebe pishe flamemailove...

Scream bloody gore!

Brings words and photos together (easily) with
PhotoMail - it's free and works with Yahoo! Mail.

Metal Pop rock Pop rock music
Metal music