Manuel Souto Pico escreveu:
> Ola,
>
> Alguén está na lista de Translate Toolkit & Pootle?
> (translate-devel en lists.sourceforge.net
> <mailto:translate-devel en lists.sourceforge.net>) Supoño que máis dunha
> persoa...
>
> Están pedindo glosarios de l10n para Virtaal. Entendo que o que
> necesitan é un URL.
>
> Simplemente quería perguntar cal é o ficheiro TBX do noso glosario que
> é máis actual e que se mantén e se alguén llelo pode mandar. Podo
> mandarllo eu pero quería cerciorarme primeiro, non sei se o mellor é
> [...]
eu tampuco creio que haja nengum problema em enviar o da forxa, mas:
alguém já experimentou um TBX no Virtaal?
igual que se tivo que adaptar o formato para o Lokalize, é provável que
o haja que fazer para o Virtaal.
Vendo o ficheiro de terminologia do Pootle e o csv2tbx, tampouco parece
que suporte nem o TBX-basic.
Aplicando isto aos ficheiros tbx disponíveis, haveria talvez que
escrever todas as correspondências múltiplas para um termo em linhas
únicas, por exemplo; mas depende de como estea indo o suporte a TBX
neste aplicativo.

Noutra orde de cousas, nom hai negum TBX de referência que se poida
recomendar para utilizar como base (até onde eu sei). Ou bem nom estám
verificados nas soluçons, ou na parte filolóxica ou a discusom
terminológica está aberta na comunidade. O único que tem certas
garantias é um subconjunto do glossario na forxa de Mancomún, feito
durante a revisom do Gnome e "validado" polo Termigal.

Cumprimentos,
Gonçalo