On Wed, Aug 23, 2006 at 06:56:45PM +0200, Quico Llach wrote:
> Robert,
>
> em sembla que enlloc no he dit que el TERMCAT no cometi errors. És més,
> estic convençut que en comet. Només he parlat del terme normalitzat. I,
> d'altra banda, tinc coses més importants a fer que buscar tres peus al gat;
> sense voler ofendre ningú,

No pateixis, no m'ofens pas!  Tot i que em sap greu que no hagis seguit la
discussió.

> en la meva humil opinió aquesta discussió em
> sembla que ja està vorejant l'absurd i ja fa dies que ja no en llegeixo els
> correus.

Això vol dir que dones per bona l'esmena que vaig demanar pel recull de termes
(canviar "baixar" per "abaixar") ?

--
Robert Millan

My spam trap is [EMAIL PROTECTED]  Note: this address is only intended for
spam harvesters.  Writing to it will get you added to my black list.
subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/