2200

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Ivan
Gammelgaard
Sendt: 5. juni 2007 08:09
Til: brygforum
Emne: [Brygforum] festival øl - forslag modtages gerne

Hejsa alle sammen,

Tak for de gode svar. Var lidt spændt på reaktionen.

Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge at brygge, men det ender
nok med en let stout.
Jeg går på jagt efter noget inspiration til en god opskrift.

Kan I have det godt derude.

/Ivan

  _____

Live Earth is coming.  Learn more about the hottest summer event - only on
MSN. Check <http://liveearth.msn.com?source=msntaglineliveearthwlm>  it out!

http://www.eset.com