Fra: [EMAIL PROTECTED] [mailto:brygforum- [EMAIL PROTECTED] På vegne af Ivan Gammelgaard
Sendt: 5. juni 2007 08:09
Til: brygforum
Emne: [Brygforum] festival øl - forslag modtages gerne

Hejsa alle sammen,

Tak for de gode svar. Var lidt spændt på reaktionen.

Jeg er stadig lidt i tvivl om hvad jeg skal vælge at brygge, men det ender nok med en let stout.
Jeg går på jagt efter noget inspiration til en god opskrift.

Kan I have det godt derude.

/Ivan

Live Earth is coming. Learn more about the hottest summer event - only on MSN. Check it out!

http://www.eset.com