El mié, 24-03-2010 a las 14:53 -0300, Guillem Barba escribió:
> A Dimecres 24 Març 2010 04:49:01, jors va escriure:

> Home, doncs si no és molt complicat, tenir al feed el post complet i a la web
> només el resum, sería PERFECTE!

Per tenir al feed els posts complerts, cadasqun que no ho tingui així
deuría de preocupar-se a modificar els seus feeds.

I el tema del resum al Planet, doncs també es podría fer així (a nivell
individual), o bé tallar-ho a nivell de Planet.

Però vaja, crec que hi han opinions massa disparells per a posar-nos
d'acord. Jo ja em conformo amb tal i com està l'actual feed i amb això
ja em val :)

--
jors <worby...@gmail.com>