הי תומר,

On Monday 16 February 2015 13:38:22 Tomer Cohen wrote:
> אני מעוניין להציג את הנושא מזווית אחרת – למה שמישהו ירצה להתנדב לוועד המנהל
> של עמותה שמזה שנתיים חרב הפירוק מונחת על צווארה? האם אפשר לקבל מעין
> התחייבות שיהיו מספיק מתנדבים במעגלים השונים שיבטיחו כי לא כל העבודה תיפול
> על אותם שלושה אנשים בדיוק?

שאלות טובות.

> האם אפשר לבקש למשל מהוועד הנוכחי שלא יברח בטריקת דלת ברגע הראשון שהוא ישוחרר
מהאחריות על ניהול העמותה?

היו חברי ועד שנעלמו בסוף כהונתם, אני לא חושב שהיתה ולו פעם אחת שבה כל הועד
היוצא נעלם – וזה עדיין לא מבטיח חפיפות מלאות והעברות חלקות. אני לא יכול לדבר
בשם עמית ואדיר, אבל אני אעשה כמיטב יכולתי להחליק את המעבר הלאה, אם וכאשר.

> האם אפשר להניח שיש בעמותה יותר משבעה אנשים שבכלל אכפת להם ממנה?

ספרתי עשרה משתתפים בפתיל הזה. אני מקווה שמספיק מהם יתרגמו את ההשתתפות הזו
למשהו יותר מהותי.

> אם נדע שיש לנו כמות סבירה של אנשים שמאמינים בעמותה לא נצטרך לדון כל פעם על
> נושאים כמו אופן הפירוק שלה. אני חושב שאם כולנו נעשה מאמץ ונתחייב לפעילות
> מינימלית כלשהי במסגרת העמותה, לוועד יהיה יותר זמן להתעסק במה שקשור לניהול
> תקין שלה, ולנו יהיו פעילויות רחבות יותר במסגרת העמותה. כן, אני לא חושב שכל
> האשמה למצב צריכה ליפול תמיד על הוועדים, זה גם אנחנו שמתחמקים מלפעול כדי
> לקדם את מטרות העמותה, שלדעתי כל מי שחבר ברשימת תפוצה זו מאמין בהן בצורה זו
> או אחרת.

תודה על התמיכה,

        שי.