> Ola de novo,
> avanzastes algo na vosa idea de iniciar a novos tradutores usando un
> xogo? É por se vos animades a participar na tradución do Wesnoth...
>
> Ata logo,
>                         Leandro Regueiro

Que tal,

Pois a verdade é que imos retrasados, fundamentalmente porque aínda non
temos os ordenadores cos que eu contaba.
E precisamente a cousa tería sentido podendo facer unha demostración "en
vivo" do proceso de traducción con axuda individualizada nas primeiras
fases. Estou pensando en facélo con un proxector, mais perdemos a
posibilidade de "tocar" ...

A ver si durante este mes conseguimos uns ordenadores con pagamento aplazado
de un ano, por exemplo :-)

Un saudo

Responderlle a