O Mércores 16 de Abril de 2008, suso.baleato en xunta.es escribiu:

Sinto non ter dado sinais de vida en todo este tempo, pero foime imposíbel
por temas de traballo.

> Penso que é unha idea estupenda, eu tamén teño moi boas referencias de
> Xusto. Poderías tí propoñerlle o tema a ver qué lle parece? Xabi

Xa contactei con Xusto e con Juan Rafael Fernández, e a cousa vai por bo
camiño. Penso que poderemos contar cos dous, e o que queda é concretar os
detalles.

> Xabi
> propoñíate para participar, e na miña opinión sería moi interesante que
> nos puideras achegar a túa visión das cousas, que está a meio camiño
> entre o software libre e a lingüística.

Sobre isto xa respondín ao propio correo de Xabier no seu momento. Non creo
que eu teña gran cousa que aportar nestas xornadas, e si moito que aprender.

--
"Only after the last tree has been cut, only after the last river has
been poisoned, only after the last fish has been fished, only then you will

Responderlle a