A Alpens encara no tenim ADSL ni a 1 Mb ni a 3 Mb. L'unic servei que ofereix
Telefònica és Iberbanda amb trucades i tota la pesca.
El que no entenc es pq amenacen a la gent del Lluçanès, que és on ho tenim
pitjor. Guifi té gairebé 8000 nodes i la immensa majoria
no són al Lluçanès, .... suposo que ens deu haver tocat un comercial amb
males maneres.

Sergi

El 5 / octubre / 2009 12:30, Miquel Colomer <miq...@pangea.org> ha escrit: