2009/10/5 Ramon Roca:

> Donar publicitat a aquesta mena de clàsules és precisament el favor més gran
> que els podriem fer.

no entenc el que vols dir, però jo sí que penso que és bo anunciar que
hi ha companyies que no posen condicions al compartir i d'altres que
sí que ho fan. En Jüergen ens va explicar com a conseqüència de la
migració que va fer molta gent de FF cap a telcos que no posaven
aquestes clàusules moltes de les altres les van acabar eliminant.

> El que ens hauria de preocupar és si de debò algú les vol aplicar, o en tot
> cas, de si val la pena fer-hi algun tipus de recurs, ja que és discutible la
> seva legalitat.
> M'ha sorrprès la d'Iberbanda. Tots sabem que la xarxa d'Iberbanda compta amb
> importants subvencions públiques, i a més se'ns a dit que amb ells, i

en teoria amb Iberbanda s'hauria d'interconnectar, no? Doncs aquesta
no és una bona manera de començar...

> precisament per això, mai hi hauriem de tenir inconvenient. Desconeixia que
> Iberbanda posi aquesta mena de clàusules. Algu em pot escanejar un contracte
> d'aquests sencer? Ho dic perquè el que si que podem fer des de la fundació
> és preguntar formalment si tenen ganes d'exercir o no aquesta mena de
> condicions.

El problema no és si les exerceixen o no, sinó que hi siguin o no;
sinó ja estem com sempre en aquest país: va per ara faig la vista
grossa, però això segueix aquí per poder fotre-te-la quan em vingui
bé.

> [...]
>
> No s'hauria de fer si mes no un mail explicatiu de la situació en plan
> formal i envia-lo a tots els usuaris i als instal·ladors perque sàpiguen amb
> el que es poden trobar. Que ho puguin penjar a la botiga i pèrque els
> usuaris que no sona  la llista se n'assabentin.
>
> Tot ia ixi proposo que s'informi d'aquesta situacio a tots els propietairs
> de proxys perque canviin al seva ADSL( a on puguin) a una companyia que no
> prohibeixi en el seu contracte la compartició de l'adsl. Que els quedi clar
> que si es fiquen amb guifi l'unic que aconsegueixen es perdre clients.

roger