Donar publicitat a aquesta mena de clàsules és precisament el favor més gran que els podriem fer. El que ens hauria de preocupar és si de debò algú les vol aplicar, o en tot cas, de si val la pena fer-hi algun tipus de recurs, ja que és discutible la seva legalitat. M'ha sorrprès la d'Iberbanda. Tots sabem que la xarxa d'Iberbanda compta amb importants subvencions públiques, i a més se'ns a dit que amb ells, i precisament per això, mai hi hauriem de tenir inconvenient. Desconeixia que Iberbanda posi aquesta mena de clàusules. Algu em pot escanejar un contracte d'aquests sencer? Ho dic perquè el que si que podem fer des de la fundació és preguntar formalment si tenen ganes d'exercir o no aquesta mena de condicions.

Més enllà de tot això i sobre les "amenaçes", no sé, si algu em pot donar una referència concreta, sobretot que em digui qui, quan i en nom de quina companyia. Nosaltres també sempre podem formular queixes, i aquesta és evidentment una actitud gens apropiada.

Salutacions,
Ramon.

Al 05/10/09 15:50, En/na Marc Mauri Alloza ha escrit:
No s'hauria de fer si mes no un mail explicatiu de la situació en plan formal i envia-lo a tots els usuaris i als instal·ladors perque sàpiguen amb el que es poden trobar. Que ho puguin penjar a la botiga i pèrque els usuaris que no sona la llista se n'assabentin.

Tot ia ixi proposo que s'informi d'aquesta situacio a tots els propietairs de proxys perque canviin al seva ADSL( a on puguin) a una companyia que no prohibeixi en el seu contracte la compartició de l'adsl. Que els quedi clar que si es fiquen amb guifi l'unic que aconsegueixen es perdre clients.

El 5 / octubre / 2009 15:34, Adrian Capel <adrianca...@gmail.com <mailto:adrianca...@gmail.com>> ha escrit:

    Si telefonica o Iberbanda truca als usuaris i diu aquestes coses a
    mi em donà la sensació de que guifi.net <http://guifi.net> ja no
    son quatre matats amb 4 antenes i comencen a tindre por del que
    podem arribar a fer....i mes al veure lo de la fibra......

    Tenim que anar amb compte per que posar als usuaris en contra de
    guifi foten-lis por al cos es una tàctica molt rastrera pero que
    sol funcionar :(

    <fergra....@yahoo.com <mailto:fergra....@yahoo.com>> ha

    > escrit:

    comparteix

    guifi.net <http://guifi.net>:

> [...]
    s'han

    d'un operador

    > Compte, no crec que incomplir un contracte sigui il·legal, de
    fet es fa

    > cada dia, per iaxò sempre hi ha clausules per a compensar els
    danys que

    > pugui causar l'incompliment, recordem que il·legal vol dir
    estrictament

    > contra la llei,

    comparteix i

    confusió i