From: dolsa <[EMAIL PROTECTED]>
To: llista@internauta.net
Subject: [Internauta] xacolata
Date: Mon, 9 May 2005 21:15:24 +0200

Hello ,
A mi m'agrada la xacolata.
Pero fa un temps que les marques que eren bones no es poden ni tastar.
Fa anys jo comprava uns bombons de la Nestle i li portava a la meva
novia.
D'aixo fa quaranta anys.
Aquests bombons no valen res, ni tenen gust de xacolata ni se sap de
que.
Les marques del pais ja no son el que eren. Olle es Cantalou, Les
Comes es d'altra multinacional francesa. Crec que Torras encara es el
que era. La empresa i la xacolata.
Us ha passat el mateix ?
Quines son les que coneixeu amb qualitat?
--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net