Hola,

És ben cert que les xocolates, moltes, han baixat molt de qualitat de
gust. Vist que
ha estat un fenomen prou 'general' no m'estranyaria que hagués passat que
a partir
d'un bon dia els haguessin prohibit algun ingredient que hi posaven...
En el meu cas tinc record de quan era infant de menjar la típica Nestlé
amb llet
de la rajola de paper vermell, que era deliciosa, i a partir d'un bon dia
la cosa va
degradar moltíssim.

Per la llista també s'ha parlat dels Lindt. A mi m'agraden molt també, en
concret
el de 70%. Els que en tenen més el meu fetge protesta ja...  També són
bons els
farcits de licors. El Lindt de cointreau és meravellós.

I de bombons dels Ferreros crec que la relació qualitat-preu és més que
digna. Però
si tens 'bon pressupost' potser els Neuhaus. Això sí, bon pressupost.

Biel