Lluís, això te bona pinta .... ho havia sentit parlar però mai he tingut la oportunitat de menjar-ne (igual ho he fet però sense saber-ho).

Després li explicaré a la dona perque vegi que a la llista no sols hi han consells com el de remenar el peu per fer un 6 .... quin tip de riure :-))))

----- Original Message ----- From: "Lluis"
To: <llista@internauta.net>
Sent: Tuesday, May 10, 2005 5:46 PM
Subject: RE: [Internauta] xacolata

Quants mengeu a casa?

Jo per uns quatre (racions grans car sempre s'apunta algu) poso un dues o
tres de presses

L'estofat habitualment de carn, si es bou millor. Si estas be de cales, o
ets cacadora, amb carn de senglar ni t'ho explico.

En general la xocolata no endolceix les menges, llevat que li posis una
rajola sencera, pero en aquest cas en comptes de pa posa melindros per
sucar.

El percentatge de cacau, quan de cuina es tracta, no hauria de baixar de 70%
(algu ja ha mencionat Torres, bona eleccio).

Cert, la xocolata del 99% no es massa habitual a Catalunya (molt menys a
Espanya), a Franca se'n pot trobar a un preu raonable. A Andorra tambe
(demana-li al Francesc Baste que sembla que hi va ;-))

En fi espero que l'estofat et vagi be. Per cert, a la nota anterior no he
mencionat el llorer ja que el considero tan imprescindible com les propies
patates

Au, a gaudir de la cuina

Lluis