Jo també m'inclino per la xocolata Lindt, especialment la de 85% (la de 99% ja és massa amarga) i m'agrada perquè té el punt just de cruixent o duresa, i és primeta cosa que fa que es pugui assaborir més. De tota manera acostumo a comprar la de 70% perquè surt més econòmica i també és molt bona.
Darrerament he trobat als supermercats unes pastilles tipus toblerone (amb forma de lingot triangular) de la marca Lacasa que també estan força bones, amb gust de trufa o de xocolata del 70%, i surt més econòmic que una tauleta de xocolata de l a casa Lindt.
També ha aparegut una xocolata de 70% de la casa Torras, que diu que és xocolata de Ghana, que també està força bé, potser un pèl dolça, però la relació amb el preu (crec que 0,65¤) és molt bona.
Ah, per cert, parlant de brownies, a la llista de restaurants que va aparèixer darrerament a aquesta llista hi havia el Out of China, algú va dir que el brownie el feien molt bó, i jo el vaig demanar un dia i em va agradar molt (és molt recomanable).
Salut
Manuel

En/na Josep Payo ha escrit:

En/na dolsa ha escrit:

Despres es poden trobar xacolaters artesans. ALguns fan productes
bonissims.
Al carrer Alfons XII de Bcn podem trobar un d'aquests.

Al Hard Rock de Plaça Catalunya feien un pastís de xocolata IM PRESSIONANT!

Crec que en deien 'Brownie'

I que em dieu del 'coulant'?

Oi que es diu així d'allò que és fred per fora i té 'una explosió' de xocolata fosa calenta a dins?

Els metges s'esforcen en donar-nos salut, els cuiners en treure-nos-la.

Salut!