Quoting Alfons Dolsa <[EMAIL PROTECTED]>:

Hello Gabriel,

Thursday, June 15, 2006, 7:42:41 AM, you wrote:

GÀViM> Bon dia,

GÀViM> Per al nostre amic expert en papallones,
GÀViM> aquesta notícia de l'Avui

GÀViM> http://www.avui.cat/avui/diari/06/jun/15/213751.htm

Fa temps que he comprovat que en assumptes de genetica els periodistes
estan out.
Ja fa molts anys que es coneixen casos d'hibridació de tota mena
d'animals i tambe fa temps, menys, que se sap que en determinades
circumstàcies,molt poques, els hibrid poden reproduïr-se.

Sense ànims d'ofendre a ningú, i molt menys als periodistes de la llista, que
la  cosa no va per ells, tinc la sensació de que prous periodistes toquen
d'oïda.

Per coses que ens ha tocat viure amb bastanta proximitat, hom pot veure el
periodista rigorós, que s'informa, que pren notes, i que va ben documentat.
Però per una altra banda, hi ha el que et pot trucar a amb presses, que ha de
presentar un article per demà, i del que li poguis explicar, la mitad és
perd, i  la resta, s'escriu malament...i això em va passar fa dues setmanes.
Evidentment, això passa amb algun tema que et pogui ser proper, però la
pregunta és inevitable...i amb els temes que un no coneix...què? Ara l'Alfons
amb les papallones, aquesta nit la mida d'uns coets al "Muy Interesante" i fa
tres setmanes amb els procediments de calibració de les pistes al Prat.

Total, que em fa pensar en aquest escrit del Reverte:
http://www.elcazadordelibros.com/homesplante.htm

Quina por de estar en aquesta "societat de la informació"...ui,ui,ui :-D

Josep