Hello Carles,

Friday, June 23, 2006, 10:21:38 PM, you wrote:

CPiE> Hola,

CPiE> On Jun/23/2006, Josep M Puig wrote:
> [...]

CPiE> ops gràcies! :-)

CPiE> (Quan deia "gabinet" volia dir un grup de gent, interessada amb el tema,
CPiE> que puguin llegir l'article i fer-hi millores. Normalment les errades
CPiE> "greus" es veuen amb una sola llegida, no cal contrastar, buscar,
CPiE> investigar)

De cop i volta pensava que un tema de papallones derivaba a "passar
pel ganivet" a determinats periodistes.
Cosa que em sona totalment una salvatjada. No n'hi ha per tant!!

*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net