Hola,

(elimino línies que no contesto, però he llegit i crec que assimilat,
gràcies per la informació)

On Jun/24/2006, Txerra wrote:

> El problema de la manca d'informació tendeix a estar relacionada amb la
> falta de calerons i de temps... Totes dues coses, normalment, depenen de qui

temps ho imaginava, a un mitjà que té tantes "presses", normalment

> De les meves paraules es poden deduïr totes les respostes possibles.
> I afegeixo un parell d'exemples: els amos dels gratuïts paguen a uns quants
> mileuristes per treballar com burrus 10-12 hores diàries... Les teles

justament les meves aventures venien amb diaris de pagament...
Les diaris gratuits, en bona part, semblen col·leccions de notícies
d'agències sense més (o amb poc més, apart de coses una mica cutres,
entrevistes, etc.)

Sense anar més lluny, el grauit d'esports (El Crack 10, crec) la secció
de bàsquet el curs passat posava _tal qual_ el reportage d'acb.com.
Sense cap nota, suposo que amb permisos :-) (però hi va haver un cop o
dos de "això ja ho he llegit a un altre lloc...)

> petites paguen quatre euros a productores  alienes, plenes de gent jove, per
> a que facin programes per a omplir la programació...

tampoc parlava de TV's :-)

> Els problemes de cada sector són poc coneguts per la resta de sectors... Amb
> els periodistes passa que estem mássa a la vista de tothom... però tenim
> moltes misèries, moltes.

però retornant a la pregunta inicial... si un peridista escriu sobre
algun tema mèdic, busca a algun conegut metge que li faci una ullada?
(entenent que el diari no fa això). El periodista firma l'article, hi ha
el seu nom... per tant té part de responsabilitat, entenc jo.

Si és un tema informàtic i de programari lliure, buscarà 10 min. alguna
associació, entitat, etc. que li revisi? o publicarà el què (bonament)
hagi pogut entendre?

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona