Hola,

On Jun/23/2006, [EMAIL PROTECTED] wrote:

> [...]

en assumptes tecnològics típicament tampoc

> Sense ànims d'ofendre a ningú, i molt menys als periodistes de la llista,
> que
> la  cosa no va per ells, tinc la sensació de que prous periodistes toquen
> d'oïda.

jo també. Aprofitant que hi ha periodistes a la llista, com s'informen
els periodistes?
He vist articles sobre temes pròxims a mi (PL, per exemple) que arriben
a fer por :-) o tenen impressicions. Jo si fos periodista intentaria que
algú amb coneixements ho revisés. No es fa això?

El periodisme té el problema que és molt fàcil de criticar (com moltes
feines que són de cara el públic)

Fa dies comentavem amb uns quants de fer un gavinet de gent per revisar
articles de periodistes, ja que la desinformació pot ser prou
negativa...

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany            GPG id: 0x8CBDAE64
        http://pinux.info       Manresa - Barcelona