Cau,
podle me gettery a settery nechat a jen pridat do eclipse pridat podporu /* name="generovaneGettery" colapsed="true" type="bean"*/ jako castecne v netbeans a pripadne nejaky plugin co umi trosku lepe refaktorovat beany prip kontrolovat ze dany blok je validni beana (set+propertyName) a ne nejake zbytky po prejmenovani.

Timto by se kod znacne vizualne procistil a zkratil..... porad by bylo treba mackat alt+shift+s ale zadny jiny problem nevidim.
PP