Merhaba,

Bu listeyi uzun zamandır takip ediyorum, bu tarz tartışmalardan hep
kaçındım, lakin bu derece yersiz bir usluba cevap yazamadan duramadım. Soru
ne olursa olsun nasıl sorulursa sorulsun, kimsenin birine "yanlış yoldasın
, adını bile söylemiyorsun" demesinin en hafif haliyle *haddi
olmadığını  *düşünmekteyim.
Sizden *yardım isteyen biri*nin  tercihlerini yalnızca bir kaç parametre
(freamwork !) ile *yargılamak *için doğru yerin burası olmadığına
inanıyorum.

Ben listeden ayrılıyorum, kişisel olarak yazmak istediğiniz bir şey olursa
özel epostamdan yazabilirsiniz.

Levent Bey, projenizde başarılar.

Saygılar.

Onur AKTAŞ