Herkese selamlar,

Öncelikle Projenizde kolay gelsin, işiniz hiç kolay değil.

Framework seçimi konusunda benzer bir tereddütü birkaç ay önce ben de
yaşamıştım, laravel in istediği php sürümü yüzünden vazgeçmiştim. Zira
ortalama bir php hosting te çalışması gerekir, ki php 5.4 istiyordu
sanırım, o yüzden vazgeçmiştim. Özellikle ajax desteği yüzünden de Yii
framework ile üretim tabanlı bir masaüstü uygulama projesinin tablet
ayağını birkaç günde yazmıştım. Ajax ı etkin olarak kullanabilmek
gerekiyor. ajax konusunda 2007 den beri xajax kullandım, yii ye
geçişle birlikte neoajax a geçtim. Bu tür projelerde en büyük sorunu
sanırım raporlamalarda yaşayacaksınız. PHP maalesef bu konularda
maalesef ama maalesef yetersiz. Eşzamanlı olarak C# kullanan biri
olarak crystal reports ve fast reports un sunduklarını php maalesef
sunamıyor. Ki bu çok önemli. Bu araçlar ile bir saatte pek çok rapor
oluşturmak mümkün iken php ile bu raporları oluşturmak günler
sürebilir. Bu tür yazılımlarda kişisel olarak asp.net e her ne kadar
sıcak bakıyor olsamda onlinemuhasebe.net için yii2 yi kullanacağımı
sanıyorum.

Kolay gelsin, iyi çalışmalar