Symfony2 kullanmak için uzun bir süre direndim aslında, modülerliği evet çok
daha başarılı kabul ediyorum ancak toplamda bir app şeklinde değil daha çok
parça parça bir modüller topluluğu gibi üretim yapmak gerekiyor bu da bence
geliştirme sürecini yavaşlatıyor veya öldürüyor. Onun yerine reusable kod için
laravel in workbenchlerini kullanmak daha kolay ve daha hızlı geldi.

Doctrine'e ise bir türlü alışamadım tablo kurulumları ileri derecede kompleks
geldi.

Tabi herkesin yoğurt yiyişi farklı, deneyimlerinizi paylaşırsanız sanıyorum
herkes kendisi için doğru yolu bulacaktır.

—
Ömer Barlas

Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları olabilir.