Merhaba Herkese,

Eline sağlık hazırlayanın. Geliştirilebilir, o yüzden zaten GitHub'da
muhtemelen. Benim gördüğüm en ciddi sorunların başında taşeronlaşma ve
ödenmeyen mesai saatlerinin fazlalığı geliyor.

IBM dayanışmasıyla da gündeme gelen bilişim işçilerinin sendikalaşması
gerekliliği daha çok gündeme gelecek gibi yakın gelecekte.

Saygılar.