Szia,

Csak egy apró megjegyzés. Nem tudom spec, hogy a huawei modemnél
pontosan hogy van, de két gyári modem működésében (wawecom, simcom) van
olyan lehetőség, hogy a PPP -t "félreteszi", és tud hívást fogadni, sms
-t kezelni. Miután végzet meg csak visszarakja és kész. A lényeg, hogy
nem bontja le. Szerintem ennek érdemes lenne utána nézni a leírásában.

És az hogy most sms -l értesítsd arról, hogy mi az ip -d. Részemről is
értelmetlen. az interneten ezerszer gyorsabb. Egy szerver kell a dp
-nek, ami ezen eszközök kapcsolódásait fogadja, majd elindít belső
folyamatokat (Ordíttatja a hangszórót, és egy esemény ablakba kiírja,
kihez kellene csatlakozni). Nem hatszázezer eszköz + szoft.
Ha fix ip van, akkor nem problémás, ha viszont dinamikus ip, akkor
dyndns, és menni fog.

Miért is jó, hogy nem 600 ezer eszköz, és kommunikációs mód? Kevesebb
hibalehetőség, gyorsabb hatékonyabb hibajavítás, és egy helyre tudsz
logolni.

A dynamikus ip -vel csak akkor lenne gázod, ha a kis kütyünek online
kellene lennie sokáig . :) A felkapcsolódom, ledarálomnál nem gáz. Ha
mégsem sikerülne, akkor próbálgatni x időközönként.

István