On Thu, 23 Aug 2007 08:54:43 +0200, Zidarics Zoltan wrote:

>Ez is igaz, de a diszpecser szemevel nezve ez kenyelmetlen, mert akkor neki
>kell kikeresni az sms alapjan a nevet, ill, ha meg nem tudott felconnectolni,
>a script, akkor hiaba erolkodik a megtalalt nevvel. Nem beszelve arrol, hogy

Eppen az lenne jo a dyndns-ben (ami nekem is bevalt tobb helyen), hogy
a ppp indulasakor lefut a szkript, ami beallitja a dyndns-nel az
*aktualis* ip-t, es neked ezzel nem kell foglalkoznod, eleg elkuldeni
az sms-ben a nevet, pl. "teheneszet_1.dyndns.org", amibol minden kulon
hokuszpokusz nelkul lathato, hova kell menni :)))
Az installokban ezt az 1 parametert (a nevet) kell atirnod az
aktualisra, oszt jonapot.
Ha meg nem tudott felconnectalni, azt eszre fogod venni, mert nem tudsz
belepni.
Ez a szolgaltatas ingyenes, par perc alatt megoldhato, a ddclient nevu
script pl. teljesen korrekt es stabil, tobbet nem kell torodnod a
dinamikus ip-vel.

>akkor egy diszpecsernel levo tablazatot is nekem kell szerkesztgetnem egy uj
>installkor. Igy viszont, az sms-re tudomasul veszi, hogy dolgoznia kell,

Semmit nem kell szerkesztgetned, csak arrol kell gondoskodni, hogy a
diszpecser tudja, melyik telep/hol van az ujonnan bekapcsolt
"teheneszet_37" es kesz. Ez meg mar nem a dolgod/bajod :))

Nemes Szabolcs