Laszlo Beres wrote:

> Ha nem panikol el, akkor kell leloni. Ez lehet I/O fencing, network
> fencing, power fencing.

Azt irtad, hogy lehal vagy elpanikol. Innen folytassuk a gondolatmenetet.

> Kiveve ha atmeneti hibarol van szo (elszalad valamelyik processzel a
> lo[ad], ezert nem reagal),

Atmeneti hiba nincs, csak a linuxosok utik el ezzel a minosithetetlen
softwareiket.

> ha pedig komoly a dolog, akkor legfeljebb nem
> tud visszajoinolni a clusterbe.

Megegyszer: nincs olyan, hogy egy leallt/kitiltott node magatol
visszater a clusterbe. Illetve linuxon van, ezzel boritottam ossze a
csodalatos gfs-t.

> Teljesen mindennapos dolog - te ugye nem
> uzemeltetsz clustereket?

Linux clustert nem.

> Quorum?

Hatarozatkepesseg? Nem lehetne egyszavas visszakerdezes helyett leirni,
mit akarsz? A flame-en utalom, de ez meg csak nem is a flame lista.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>