Hali!

Ha mar backup, akkor en olyan rendszert keresek, amivel neten keresztul
lehet offsite backupot kesziteni egy masik szerverre. Elkezdtem mar irni
egy rsync-en es SQL szerveres metadata tarolason alapulo script
gyujtemenyt, de ido es kedv hianyaban nem fejeztem be...

Az alapveto problema, ami miatt sok cucc kiesik, hogy esszeruen le kell
kekezelni egy fajl vagy konyvtar atnevezeset, athelyezeset.
Mivel ADSL-rol van szo, az upstream savszelesseg igencsak szukos, nem
megengedheto hogy egy 'rename' parancs tovabbitasa helyett egy egesz
konyvtarat ujra felmasoljon.