Kovács Attila wrote:
> Kell egy lista nyilván. Illetve kettő, mert a túloldali inode-okról is,
> a tetejében
> rekurzívan, mivel az esetleges átnevezéseket úgy kell végrehajtani.
> Erre remek lehet az ls -i -R parancs kimenete. Az rsync előtt kell ennek
> futnia persze.

Az inode listát fel is kell dolgozni úgy, hogy a végén legkevesebb
műveletet hajtsuk végre.

> Ez tény. A tetejében gázos lehet, ha az adott inode "újrahasznosul". (Ez
> tényleg lehet komoly gáz....)

Átnevezés esetén nem, inkább törlés esetén. Amit én elkezdtem írni, az
nézi a fájlméretet és az mtime-ot is.

> Ha nincs ott, mi történhet?
> Legfeljebb többet dolgozik az rsync. Nem olyan rettenet bonyolult ez.

Nem éppen. Ha ott kéne legyen, de nincs ott, akkor az rsync létre fog
hozni egy fájlt, aminek az inode száma nem lesz azonos azzal ami az
adatbázis(ok)ban van, és erről nem árt értesülni valahogy. Lényeg hogy
kétirányú kommunikáció kell a két gép között !!! az rsync-en kívül !!!.

Nem rettenet bonyolult, de nem is egy félórás munka rendesen megírni egy
ls -i meg rsync paranccsal...