Kovács Attila wrote:
> Kompromisszummentesen nem tudod megoldani, ez tény. Nézni kell egy olyan
> fájlrendszert,
> ami támogatja ezt. Nincs kizárva hogy valamelyikben már van erre
> támogatás, hiszen a
> probléma általános jellegű. Filóztam ezen tegnap este, arra jutottam,
> hogy az ember
> csinál egy alkönyvtárat, ahova készít inode alapján hardlinkkel fájlokat
> (nyilván alkönyvtár
[...]

Nem mondom hogy teljesen értem, bár sejtem mire gondolsz.
Az fs-t így adatbázisnak használni elég gány szerintem.

Ha lesz egy kis időm, inkább megírom amit elkezdtem, egy része már
készen van, csak nem volt türelmem befejezni. SQL adatbázisba dolgozik,
már csak a többi része hiányzik. :-)

Közben néztem a Bacula-t is, sokmindent tud, de úgytűnik hogy ezt nem.
Pedig furcsálnám ha még senki nem oldotta volna meg. :-)
Mondjuk ez az egész csak DSL internetkapcsolaton probléma.