Moczik Gabor <pm_levli...@progzmaster.hu> wrote:

> Az alapveto problema, ami miatt sok cucc kiesik, hogy esszeruen le kell
> kekezelni egy fajl vagy konyvtar atnevezeset, athelyezeset.
> Mivel ADSL-rol van szo, az upstream savszelesseg igencsak szukos, nem
> megengedheto hogy egy 'rename' parancs tovabbitasa helyett egy egesz
> konyvtarat ujra felmasoljon.

Dirvish. Diszkre ment es hardlinkeket csinal az elozo mentesebe a nem
valtozott file-okrol, tehat hely- es savszelesseg-takarekos. Tud masik
gepre is menteni.

Nekem otthon dirvish ment egy kulso diszkre, majd ezt tovabb mentem az
ADSL-en felfele egy kicsi scripttel. Neked ez nem kell, hacsak nem
akarsz tobb peldanyt a mentesedbol.

HTH

raas
--
Those who say it cannot be done should not interrupt the person doing it.
                                                   -- Chinese proverb