Moczik Gabor írta:
> Nem mondom hogy teljesen értem, bár sejtem mire gondolsz.
Csak végiggondoltam a lehetőségeket.
> Az fs-t így adatbázisnak használni elég gány szerintem.

Nincs benne felesleges réteg. Egyébként ha a fájlrendszer nem támogatja azt
amit akarsz, nem nagyon tudsz mást tenni. Valahol kompromisszumot kell
kötnöd.
Szerintem egyébként van olyan fájlrendszer ami jó lenne neked, és vszinű
arra
célszerű keresgélned.
Sőt tuti :)))).
http://oss.sgi.com/projects/xfs/
XFS implements fully journaled extended attributes.
An extended attribute is a name/value pair associated
with a file. Attributes can be attached to all types of
inodes: regular files, directories, symbolic links, device
 nodes, and so forth. Attribute values can contain up
 to 64KB of arbitrary binary data. XFS implements three

--
k-atti-