In article <4b119ec0.4030...@progzmaster.hu>,
        Moczik Gabor <pm_levli...@progzmaster.hu> writes:
> Van egy forr=E1s k=F6nyvt=E1r meg egy c=E9l _szerver_, mivel offsite backup=
> r=F3l =
>
> van sz=F3. Ha a forr=E1s k=F6nyvt=E1rban =E1tnevezem az A k=F6nyvt=E1rat B-=
> re, akkor =
>
> az rsync a k=F6vetkez=F5 fut=E1skor ezt nem tudja, =F5 =FAgy l=E1tja hogy a=
> z A =
>
> k=F6nyvt=E1r t=F6r=F6lve lett, valamint keletkezett egy B =E9s benne egymil=
> li=F3 =FAj =
>
> f=E1jl. Ezt mindet =E1t is viszi a t=FAloldalra.

Valamikor 2002 körül csináltunk egy ilyen rendszert. Szolgáltatásnak szántuk:
Az ügyfél óránként/naponta/hetente beküldi hozzánk a mentendõ file-okat mi
pedig szerzõdésben meghatározott számú, földrajzilag elosztott gépre mentjük
azokat, a saját jól felfogott érdekünkben igen helytakarékosan. Tehát az azonos
file-okat egy gépen csak egyszer tesszük el.  Függetlenül attól, hogy hány
és milyen link mutatott rájuk.
Digitális aláírással visszaigazoljuk az átvett file-okat és jótállunk
érte, hogy szerzõdésben meghatározott ideig tároljuk és kérésre
visszaküldjük az ügyfélnek, ha kéri.
Nem lett belõle bombaüzlet, de egy állandó ügyfelü(n)k azóta is van.
(Én már nem dolgozom ott.)

Szóval a dolog kivitelezhetõ, ezzel csak azt akartam mondani.