On Tue, 4 Dec 2012, Gabor HALASZ wrote:

> Akkor szerintem vegyel valam atmel vagy pic mcu-s development boardot,
> azokhoz ingyen van a feljesztokornyezet is (ha nem akarod
> agyonoptimalizalni a kodot, de az a tanulasnal ugyis csak zavaro),
> altalaban van egy halom periferia is rajtuk (ledek, gombok, ntc, akar
> lcd is) es kivalloan meg lehet ismerni az ilyen rendszerek problemait es
> kitalalani (vagy megkeresni a neten) a megoldast.

Ismet mondom: az arudinonal is joval olcsobb pl a msp430 launchboard
(~1000 HUF!), a periferiai szerintem jobb, mint a pic-nek, es jo a
gnu/linuxos fejleszto kornyezete.

Aztan ha komoly a project, akkor msp430-nal maradva van RF-es tavoli
jelado (pl eZ430). Mi legyen, csinaljuk embeded-linux listat, vagy
maradjunk? :)

Udv,
  LAJBER Zoltan                                http://lajli.gau.hu/~lajbi
         engineer: a mechanism for converting caffeine into designs.