2012.12.05. 11:46 keltezéssel, Lajber Zoltan írta:
> A uc-knel, ahol a munka nagy resze az interrupt rutinokban tortenik, es
> lenyege az idozites,  debugolas eleve eleg sok kreativitast igenyel.

Igen, én eddig pont ezért nem vettem hasznát egy egyszerű debuggernek.
Egy hardver eszközben, ami egy gépet vezérel real-time, nem sok hasznát
veszed mondjuk a single-step módnak, breakpoint-nak vagy a watch-nak. Ha
megállítod a processzort, akkor lemarad a közben történő valós
eseményekről, eleve megváltozik a működés. A watch-ban pedig nincs mit
látni egy folyamatosan működő rendszerben.

És ugye a szívás mindig a high-speed részben van. :-)

Én úgy szoktam debugolni, hogy kiírok valamit (ami éppen problémával
összefügghet) a kijelzőre vagy az UART-ra, vagy akármire ami van, akkor
amikor valami bekövetkezik aminek nem kellene.

Annyi idő alatt, amég egy ciklust single step módban végigléptetsz,
közben megnézegeted a változók értékét és értelmezed is, annyi idő alatt
simán beírsz 10 sornyi célzott kódot ami segít megtalálni a hibát.