saya orang baru dlm OSS ni pun rasa terkejut kenapa FiMOS ini dijual, dengan
harga yang mahal. sedangkan distro lain boleh bagi free ade, siap ada yg
bagi DVD & sticker lagi. apa kelebihannya berbanding distro lain hingga
melayakkan ianya dijual?

Best regards,

Syahril Zulkefli
Manager, Joomla! Trainer, Web Developer