Seperti yang telah saya nyatakan ketika meeting di pejabat FiMOS

1. Perlu wujudkan beta tester team - pilih dalam 10 orang user untuk jadi
beta tester
2. Perlu adakan "Community Manager" - contact person ini penting untuk
berinteraksi dengan pengguna/peminat/pengkritik/penyokong
3. Perlu wujudkan satu laman web untuk sokongan FiMOS - belajar dari
Microsoft bagaimana mereka wujudkan Knowledge Base, yang sekarang ini
dipanggil Microsoft Support. lihat: http://support.microsoft.com/
4. Lihat bagaimana distro lain menyokong pengguna mereka. Pardus Linux
adalah contoh yang baik. Pardus berasal dari Gentoo, tetapi sekarang dah tak
follow Gentoo, dan banyak modified untuk menghasilkan identiti mereka
sendiri. Lihat http://www.pardus.org.tr/eng/ dan
http://en.wikipedia.org/wiki/Pardus_%28operating_system%29

--
Sharuzzaman Ahmat Raslan