zBigniew Koziol wrote:

> Z tym, Pani Ewo, jakos najmniejszy mam problem.

> Niech sie wiec glupota od nieglupoty sama rozdziela, a nieglupi w
> mym przekonaniu skorzystaja na tym.

Nie mam i ja problemu, boc glupi od nieglupich sami sie oddzielaja, ale
najbardziej zle wychodza na tym zupelnie nieglupi.  Gdyby zupelnie nieglupi
wychodzili na tym w jakimkolwiek porzadku dobrze to mielibysmy zapewnienie, ze
krol bedzie dobry.  Przynajmniej dla tych zupelnie nieglupich.  A teraz.  Dobry
krol ma wladze, a wladza korumpuje i znieksztalca.  Taki przypisek do naturalnych
praw.  Potem nawet trefnis krola, ktory najbardziej rozsmiesza, zaczyna myslec, ze
rzadzi.  I rzadzi.

em