Dorota I Rygiel wrote:

>  (...) Ale przegladajac liste z punktu widzenia nie-katolickiego daje sie
> bardzo wyczuc to, ze jest to lista niby niejako polsko-katolicka.

Ciekawe, bo ja jakos nie odnosze takiego wrazenia.

> Ale
> poniewaz w nazwie listy tego nie ma i lista jest polska i tyle, sugeruje, zeby
> po prostu nie zapominac o tym, ze wsrod nas sa i nie-katolicy.

Ciekawe kogo, z wyjatkiem Pani samej, to obchodzi. Nie przypominam sobie by
ktokolwiek tu pytal kogos o "duchowe resume".

Pani to chyba naprawde nie czym sie martwic, to sobie Pani probuje stwarzac
problemy...

> Polacy z tolerancji nie slyna (nie tylko religijnych) i dlatego przypominam
> nam wszystkim, ze po tej drugiej stronie linii telefonicznej i monitora moze
> siedziec czlowiek ktory co innego wyznaje, a tez Polakiem sie czuje.

Pani bedzie laskawa pisac w swoim imieniu, a nie w mieniu wszystkich Polakow. Tak
bedzie znacznie bardziej elegancko.

Ja natomiast rowniez pozwole sobie przypomniec Pani, ze po tej drugiej stronie
linii telefonicznej i monitora siedza ludzie dorosli, ktorym Pani moralizatorskie
uwagi nie sa do niczego potrzebne.

> Odnosze czasem wrazenie, ze dobry Polak to katolik, a reszta, to nawet nie
> warto o tej reszcie mowic.

????????

Andrzej